Onderstaand een korte weergave van de algemene voorwaarden, mocht u de volledige algemene voorwaarden willen lezen klik dan hier.
Bestellen
Om een bestelling te plaatsen is het handig om een account aan te maken, maar u kunt er ook voor kiezen om direct te bestellen..
Wilt u een account? Om een account aan te maken klikt u op de homepagina op de button Nieuw account. Vervolgens kunt u uw gegevens invullen. Zodra u succesvol bent aangemeld, kunt u uw bestelling plaatsen.
Bezorgen
Hoe wordt een bestelling bezorgd?
In Nederland versturen wij alle bestellingen als pakketpost.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor afleveradressen in Nederland bedragen € 5,60 per bestelling. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen, het gewicht, het formaat of het aantal zendingen per bestelling.
Buitenland
Kan ik ook bestellen als ik buiten Nederland woon?
Ja, dat kan. Onze webshop berekent automatisch de bezorgkosten voor Nederland. Voor andere landen verzoeken we u contact met ons op te nemen, dan proberen wij u verder te helpen. Dat kan via klantenservice@deknutselboom.nl
Afhalen
Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
Ja dat is mogelijk, geef dit aan tijdens het bestelproces, zodat we een afhaalafspraak kunnen maken. Wij zorgen ervoor dat uw pakket dan klaar staat. Het afhaaladres is: Nijbuorren 9 in Hemelum.
Leveringstermijn
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Over het algemeen leveren we binnen 5 werkdagen na de betaling bij het door u opgegeven afleveradres. Wij kunnen helaas geen exacte datum of tijdstip garanderen waarop een pakket wordt afgeleverd.
Kan ik een bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat kan. Bij uw bestelling kunt u aangeven dat u deze op een ander adres wilt laten bezorgen. Dat kan bijvoorbeeld ook uw werkadres zijn, als dat voor u beter uit komt.
Betaling
Bestellingen zijn bij vooruitbetaling verschuldigd. U kunt bij De Knutselboom op één van de volgende manieren betalen:
– via vooruitbetaling; in dit geval gaan wij over tot verwerking van uw bestelling als de betaling bij ons ontvangen is via iDeal
Over kortingscodes
Leveringsvoorwaarden zijn nog steeds van toepassing. De kortingscode kan slechts eenmaal worden gebruikt en kan alleen worden gebruikt voor aankopen bij www.deknutselboom.nl. De kortingscode is inwisselbaar tijdens het afrekenen voor het afronden van uw bestelling en kan niet worden gecombineerd met andere kortingscodes. De kortingscode is niet van toepassing op producten die al in de aanbieding zijn. De kortingscode kan niet worden ingewisseld voor contant geld of worden gebruikt voor aankopen met cadeaubonnen. Alle prijzen zijn inclusief BTW.
Scholen, bedrijven en instituten:
De factuur wordt verzonden met de bestelde artikelen. Betaling dient te geschieden netto contant binnen 14 dagen na factuurdatum. Alle geleverde goederen blijven het uitsluitend eigendom van De Knutselboom tot het moment van volledige betaling.
Retourneren van goederen
Retourneren of koop ongedaan maken.
Spijt van uw aankoop? Retourneren kan binnen 14 dagen onder de volgende voorwaarden:
1. Het product mag niet gebruikt of beschadigd zijn; en geen gebruikssporen vertonen.
2. De verpakking en toebehoren moeten in nieuwe staat zijn zodat wij het weer direct kunnen verkopen.
3. U stuurt het artikel op eigen kosten terug.
4. Het retourbedrag wordt z.s.m. maar uiterlijk binnen 15 werkdagen teruggestort op de door u aangegeven bankrekening.
Voorkomen is beter dan genezen. Neem even contact met ons op als u vooraf al twijfels hebt. Wij helpen u graag om u het juiste product te helpen vinden. Dat voorkomt teleurstellingen en heen- en weer sturen.
Hoe kan ik een product terugsturen?
Wanneer u een artikel wilt retourneren, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst mailcontact op met De Knutselboom (klantenservice@deknutselboom.nl)
De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening. Alleen indien een product buiten uw schuld om defect of beschadigd is kan De Knutselboom besluiten de door u gemaakte kosten voor retourzending te vergoeden.
De Knutselboom is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens transport. Zorg altijd voor een goede, neutrale verpakking. Wanneer na contact met onze Klantenservice blijkt dat u het pakketje retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende. De Knutselboom kan geen zendingen onder rembours aannemen en deze zendingen worden dan ook automatisch geweigerd.
Het retouradres is:
De Knutselboom
Nijbuorren 9
8584 VM Hemelum
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Na aanmelding van de retourzending bij de klantenservice kunt u de zending naar ons terugsturen. Op het moment dat wij uw retourzending hebben ontvangen (met kopie van de factuur en de reden van retour) zullen wij binnen 15 werkdagen het verschuldigde bedrag naar het door u opgegeven rekeningnummer overmaken.
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik nu doen?
Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.
Wanneer u het product al hebt aangenomen en er achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er een beschadiging aan het product is. Als dat het geval is, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze Klantenservice (klantenservice@deknutselboom.nl). We laten u dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of het op een andere manier kan worden opgelost.
Nieuwsbrief
Als klant van De Knutselboom ontvangt u ook onze nieuwsbrieven. Indien u geen prijs stelt op deze informatievoorziening, kunt u zich uiteraard ten allen tijde hiervoor afmelden.